Torsdag....

 
 
 
                          Nja det är väl inte morgon längre......
 
                          Vi sov länge i dag ....det blir mycket
 
                           tv tittande nu när Filip och Fredrik
 
                           kört igång på vardagkvällarna med
 
                           frågeprogrammet Alla mot Alla.....
 
                           det sänds på 5:an mellan 22-23.......
 
 
                           Jag följde med Goe och Ludde på
 
                            morgonpromenaden i dag.....jag 
 
                            måste försöka komma igång igen....
 
                            men det var blåsigt så nu värker det
 
                            i mina bihålor som bara den....och 
 
                            hostan finns fortfarande kvar......men
 
                             jag har tvättat ett par maskiner och 
 
                             dammat lite borti kring......fick två 
 
                              buketter med rosa tulpaner av Goe
 
                              och har även en gul bukett och det
 
                               lyser upp i rusket........Jag ska hänga
 
                               på när Goe och Ludde tar middags-
 
                               promenaden om en stund..............
 
 
                                Ha en bra Torsdag..........
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0