Onsdag...........

 
 
 
              Ja då var det onsdag.....
 
 
            Tur att Goe jobbade i går så
 
             jag kommer ihåg vilken dag det är....
 
 
            Febern har släppt men hostan sitter i....
 
            klockan 04....i morse var jag tvungen
 
            att gå upp och dricka varmt te.....och
 
            jag är nu inne på min första kopp kaffe....
 
            klockan är snart sex och jag väntar på 
 
            att Ludde och Goe ska vakna.....i går var 
 
            jag ju tvungen att ta middagspromenaden
 
            med Ludde och sedan följde jag även med
 
            på sista rundan......känner kanske för att följa
 
            med nu på morgonen också fast det regnar......
 
 
 
 
 
                          När jag ändå var uppe så tidigt ....började
 
                           jag koka på en fläsklägg.....så nu är det nog
 
                           hopp om livet.....jag har lättat 2,1 kilo sedan
 
                           i lördags.....
 
 
 
 
 
 
                    Vi har fått lite tips om vad Ella 
 
                    önskar sig i födelsedagspresent
 
                    hon fyller ju 7 år på måndag.....stora
 
                    tjejen.......
 
 
                    Nu blir det att skala potatis och kål-
 
                    rot och morötter för i dag blir det rot-
 
                    mos till fläskläggen..........
 
 
                    Ha en bra onsdag.............
 
 
 
            

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0