Min tur...

 
 
 
                                                         Trettondagsafton.......
 
 
                             Här är det sängläge......det tog en vecka så
 
                              fick jag Goe.s förkylning.....som börjar med
 
                              envis hosta och lite temphöjning..........
 
 
 
 
 
 
                                Jag köpte en nötstek härom dagen.....
 
                                 tänkte jag skulle göra någon god 
 
                                  gryta......så i går åt vi kalops för det
 
                                  ville Goe ha.......................
 
 
 
 
 
 
                                 Själv ville jag ha dillkött.....så jag delade
 
                                 upp köttet .....och gjorde båda delarna...
 
                                  och jag gjorde dem i går så i dag var det
 
                                  bara att värma och äta......så gott..........
 
 
 
                                   Nu ska jag flytta mig från sängen till soffan
 
                                   och titta på några avsnitt av Bron.....så fort
 
                                   som hockeyn  är slut......Hoppas ni får en fin
 
                                    kväll...........................
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0