Måndag.....

 
 
 
 
 
                                                Hej denna trista och gråa tretton-
 
                                                 dagen........jag är fortfarande lite
 
                                                 krasslig med feber och hosta och
 
                                                 ont i kroppen..........så det passade 
 
                                                  bra att se de sista avsnitten av
 
                                                   Bron........38 timmar tog den och
 
                                                   det var ju en himla tur att vi varit
 
                                                    sjuka......en dryg vecka har vi 
 
                                                     tittat på den..........................
 
 
 
 
 
 
                                Oj vad sugen jag är på kroppkakor......
 
 
 
 
 
 
                                   Nu vill jag bli frisk så jag kan göra ett
 
                                   kroppkakekok.................oj vad jag 
 
                                   blir sugen på att laga mat .....men 
 
                                   det får vänta för nu har jag varit uppe
 
                                    ett tag och blir matt.....nu lägger jag
 
                                    mig och tittar på Zlatan................
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0