Kväll...

 
 
 
                                                   Torsdag kväll......
 
 
                                     Ett sista inlägg...sedan ska jag göra mig i 
 
                                     ordning för natten och Filip och Fredrik som
 
                                     vi ska titta på i sängen......Just ni sitter Goe
 
                                      på övervåningen och tittar på hockey.........
 
 
 
 
 
 
                                     Till kvällsmat blev det löksoppa med 
 
                                      krutongen.....receptet av Sebastien
 
                                      Boudet......och både Goe och jag åt
 
                                      med god aptit.......................
 
 
 
 
 
 
                                 Till lunch blev det grillad kyckling-
 
                                  ben och tzatziki...gott det med.......
 
 
 
 
 
 
                                        Jo jag följde med på middags-
 
                                         promenaden med Ludde ....det
 
                                         blåste men solen tittade fram.....
 
 
 
 
 
 
                                    Vi gick en ny runda och det var mycket
 
                                     nya dofter så det tog lite tid....men det
 
                                      var en skön promenad.................
 
 
                                      Nu kollar jag på landskampen mellan
 
                                      Norge och Sverige....sedan sängen...
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0