fredag.......

 
 
 
                                                Hej det är fredag.....
 
 
                         Ja det enda som är bra ju nu är mitt blodsocker......
 
                         fast äter man inget så pendlar det ju inte........
 
 
 
 
 
 
                            Usch i går var jag dålig.....tillbringade den mesta
 
                            tiden i sängen......hostar....nyser och snorar.....jag
 
                            har sådan himla värk över mina tänder som jag 
 
                            alltid får när jag är förkyld..................och som sagt 
 
                             det blev inte mycket till mat i går fast Goe hade 
 
                             lagat någon god kycklinggryta......men jag fick i
 
                             mig en varm kopp chokladmjölk och ett par flat-
 
                             bröd.....i går kväll........
 
 
 
 
 
 
 
                                    Oj vad skönt .....nu är den glada julen
 
                                    slut slut slut.......i dag har Goe plockat
 
                                    ner alla stjärnor och ljusstakar i fönstren
 
                                    snart är det som vanligt igen......Nu längtar
 
                                    jag till första April då vi får åka ut med hus-
 
                                    bilen igen......det är "bara" lite drygt 11 v
 
                                    dit.....och det går ju fort......Nu har jag vattnat
 
                                    lite blommor och det är ungefär vad jag orkade
 
                                    med så nu blir det sängen igen......
 
 
                                     Ha en bra fredag alla Vänner......
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0