Torsdag och baddag..

 
 
 
                                                   God Förmiddag........
 
 
                            Klockan 08.55 tog jag de första simtagen i 
 
                            bassängen i dag .....och hör och häpna i dag
 
                            orkade jag simma 1100 meter...men nu är jag 
 
                            rätt slut....och lite skakis i benen.....så resten
 
                            av dagen ska jag nog bara stoppa i lite tvätt i
 
                            maskinen......kanske ska jag gå ut och vända 
 
                            näsan mot solen om det är lä på altan....vi får
 
                            se.......nu ska jag ta en frukt så jag håller blod
 
                            sockret på rätt nivå.......Ha det gott.............
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0