Tisdag......

 
 
 
                                       Hej det är Tisdag och Goe's 
 
                                       jobbardag.......solen skiner och
 
                                       det är skönt att sitta inne och titta
 
                                        ut..............men det ska snart bli
 
                                        en promenad med Ludde............
 
 
 
 
 
 
                              Det fanns lite soppa kvar sedan i går
 
                               så det blev en tallrik och två knäcke-
 
                               mackor till brunch i dag......så himla 
 
                               god soppa..................
 
 
 
 
 
 
                          Oj vad skönt det var att ligga och lyssna
 
                           på radion innan jag somnar......det här 
 
                            var ett bra köp helt klart....och lång sladd
 
                            var det så man kan vrida och vända på
 
                             sig......jag somnar med den på huvudet 
 
                             men ibland framåt morgonkvisten vaknar
 
                             jag av att jag har tagit av den och lagt den 
 
                             under kudden......men då sätter jag på mig den 
 
                             igen och somnar om........Just nu håller jag på
 
                             med dagens middag.....fortsättning följer........
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0