Tisdag...........

 
 
 
 
                                               Hej alla Goa Vänner......
 
 
                                   Det är tisdag och Goe är på jobbet....
 
                                   så här hemma går det i maklig takt.....
 
                                   Tvättmaskin och tumlaren snurrar på....
 
                                    I eftermiddag ska strykbrädan fram och
 
                                    då placerar jag den i köket så att jag kan
 
                                    titta på skidskytte samtidigt.......I morgon
 
                                    kommer Magnus och barnbarnen så nu
 
                                    måste jag tänka ut vad jag ska ha till mat...
 
                                    ja plättar naturligtvis.....men det räcker ju
 
                                    inte........I går förmiddag var vi en sväng till
 
                                    Rusta för garnet till kudden som jag håller
 
                                    på att virka hade tagit slut....så igår kväll
 
                                    blev det virkning framför tv:n hela kvällen....
 
 
                                   Nu blir det en sväng till tvättstugan......
 
                                   Ha det gott.....
 
 
 
                                   
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0