Stroganoff.........

 
 
 
                                Då var det tisdag och jag tog sovmorgon
 
                                gick inte upp förän halv nio i dag ....skönt...
 
                                 Det blev ingen morgonpromenad för mig
 
                                 det är ju Goe's jobbardag så det var för tidigt
 
                                 och jag var trött.............
 
 
 
 
 
 
                               Nu är jag igång med Magnus favoritmat...
 
                               Biff Sroganoff har han beställt.......
 
 
 
 
 
 
                                   Högrev som ska stå och puttra länge 
 
                                   och bli mört och gott.......
 
 
 
 
 
 
                                  Blev bjuden på Goe's hemgjorda öl
 
                                  jag gillar ju ljusa öl och den här var 
 
                                  riktig god.....
 
 
                                  Nu kära vänner ska jag skala och skära
 
                                  en massa lök......och gråta lite.......
 
                                  
                                   Ha det gott..............
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0