Ny vecka.................

 
 
 
                      
                                         Oj redan måndag.....
 
 
                           Ludde promenaden gick redan 05.30 i
 
                           morse.....Goe har åkt till jobbet han vill
 
                           jobba in lite dagar så att han kan vara
 
                           ledig lite framåt vårkanten då vi har ett 
 
                           stort projekt på gång.....spännande.......
 
 
 
 
 
 
                                 Vi har kommit in i februari....nu går 
 
                                  det undan vill jag lova...................
 
 
 
 
 
 
                              I lördags var vi in till Marieberg och 
 
                              handla......jag köpte mig en kofta ...
 
                              lite längra och ljus rosa....blir bra 
 
                              fram på vårkanten......virkade mig
 
                              en fruktpåse som ska med till affären
 
                              nu när det ska tas betalt för små påsar...
 
 
 
 
 
 
                           Den blev väldigt töjbar.....så nu ska 
 
                           jag virka en lite mindre till lök o.dyl.....
 
 
 
 
 
 
                              I går hade jag en matlagardag.....
 
                              köttfärssoppa blev det först.......
 
 
 
 
 
                            Focaccia bröd....så gott till soppan.......
 
 
 
 
 
 
                            23 grader var det i kuvösen där solen 
 
                             ligger på.....så där intog vi soppan
 
                              och brödet.......
 
 
 
 
 
 
                               Sedan drog jag till med att göra en 
 
                                potatis och köttfärs gratäng....så i 
 
                                dag behöver jag inte laga någon mat
 
                                utan jag tror jag tar en vilo måndag.....
 
 
                                Ha en bra måndag alla fina......
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0