Motion en fredag.......

 
 
 
                                    Hej det är fredag.....jag skulle önska
 
                                    att jag låg och flöt i ett blått härligt varmt
 
                                     vatten......men i stället har jag avverkat 
 
                                     500 meter simning i Kumla och jag 
 
                                     stinker fortfarande klor efter dusch och
 
                                      tvättat händerna ett par gånger.......men
 
                                      jag är nöjd för att jag klararde 500 meter
 
                                      i dag............................Goe hann med 600 m...
 
 
 
 
 
                 
                                 Vi handlade lite på ICA Maxi innan
 
                                  vi åkte hem.....när vi kom hem firade 
 
                                  vi med varsit winerbröd.....gott......
 
 
 
 
 
                          Eftersom det är helg tänker vi festa till
 
                          det lite i kväll med hummel och gott bröd...
 
 
 
 
 
 
                              Vi ska inviga dessa ost knivar för vi
 
                               köpte även en massa goda ostar och
 
                               kex.........Ha det gott.......
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0