Måndag....

 
 
   
                                              Måndag kväll......
 
 
                           I går hade jag en riktig slappardag....
 
                           men det var ju söndag ...så då får 
 
                            man slappa......det är ju vilodagen......
 
 
 
 
 
 
                                          I dag har jag lagat mat.....det är ju
 
                                          två som ska matlådor i morgon....
 
                                           Det är tisdag och Goe's jobbardag.....
 
                                            Det blev en potatisgratäng......
 
 
 
 
 
                                
                                      Lite köttfärsbiffar........
 
 
 
 
 
                                    Kålpudding med god sås...................
 
 
 
 
 
 
                              Jag hade en liter mjölk som gick ut
 
                              i dag därför blev det en gryta med
 
                              stuvade makaroner......så tog vi en
 
                              promenad till svärmor och lämnade
 
                              några matlådor........
 
 
                              I morgon ska jag göra ett storkok åt
 
                              Magnus på han begäran....men nu 
 
                               blir det Filip och Fredrik sedan blir
 
                                det godnatt härifrån................
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0