Måndag....

 
 
 
                          Idag gäller det att vara
 
                          glad....i morgon kommer
 
                          snön......vi håller på att
 
                          vädra husbilen....snart 
 
                           dags att dra i väg.........
 
 
 
 
 
 
                            Igår eftermiddag var vi inne en sväng
 
                            till barnbarnen och när vi kom hem gjorde
 
                            jag lufsa.....en Öländsk rätt gjord av riven
 
                             potatis och sedan ska det vara fläsk över
 
                             men jag hade bara bacon så det fick bli det.....
 
 
 
 
 
 
                                  I dag till lunch gjorde jag soppa....med
 
                                  potatis...morötter....spenat och korv och
 
                                  den blev himla god......Nu ska jag gå ut
 
                                  till husbilen en sväng......Ha det gott..........
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0