Lördag.............

 
 
 
 
                                              Hej det har blivit lördag kväll....
 
 
 
 
 
 
                              I dag gjorde jag ny kalvost eller kalv-
 
                               dans som det också kallas.....................
 
 
 
 
 
 
                             Fick björnbär utav Fia som jag kokade
 
                              lite sås på och den vart väldig god till-
 
                              sammans med kalvosten....,
 
                              Erik och Jennifer var hemma och prov-
 
                              smakade.....och den fick godkänt........
 
 
 
 
 
 
                                Goe bakar baugetter............
 
 
 
 
 
 
                                    Färdigjästa.........snart in i ugnen...........
 
 
 
 
 
 
                                    Fina.....................
 
 
 
 
 
 
                                    Jag gjorde en paj på Västerbottenost.........
 
 
 
 
 
 
                                  Lite sallad ....paj och nybakat bröd
 
                                  blev det till middag i dag.....och det 
 
                                  smakade helt ok.........................Nu
 
                                  kära vänner ska jag sjunka ner i tv soffan
 
                                  med en virkning.................
 
                                  Ha en bra lördagskväll..........
 
 
.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0