Kväll......

 
 
 
                                                       God Kväll.........
 
 
 
 
 
                        
                                          Theo föredrog de traditionella plättarna.....
 
 
 
 
 
 
                                  En liten prickig pojke......
 
 
 
 
 
 
                                   Ella var djärv .....hon åt både rosa
 
                                   och gröna plättar........
 
 
 
 
 
 
                                  Efter plättar och tårta blev det 
 
                                   lite mys i soffan........................
 
 
 
 
 
 
                                        Ett fynd för 50 kr........
 
 
 
 
 
 
                           Marjesill och potatis låda lagade jag
 
                           i kväll........................
 
 
 
 
 
                            I kväll kära vänner ska jag ligga och 
 
                             lyssna på radion.......jag har köpt mig
 
                              ett sådant här "pannband"...kommer 
 
                              inte ihåg vad det heter ....men ska bli 
 
                              kul att prova och se om det sitter kvar
 
                              runt huvudet.....fortsättning följer........
 
                               Nu ska jag titta på Filip och Fredrik.....
 
         
                                             GODNATT.................
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0