Frissan.....................

 
 
 
                                Hej alla goa vänner.....jag har varit
 
                                hos Ida på lekebergs skönhetscenter
 
                                och klippt mig och jag blir lika nöjd varje
 
                                 gång........hon är så duktig...............
 
 
 
 
 
 
                                Goe har haft tillgång till köket hela
 
                                dagen.............här är pizza dagen 
 
                                färdig jäst...........................
 
 
 
 
 
 
                                                    Pizzabröd på "g"..............
 
 
 
 
 
 
                                     Så goda.....de blev så uppblåsta och fina...
 
 
 
 
 
 
                                           Goe förbereder pizzorna.................
 
 
 
 
 
 
                                           Oj vad mätt jag blev......
 
 
 
 
 
 
                                Lite olika fyllningar......Goe gillar banan
 
                                 och curry.....jag tar gärna lite starkare
 
                                 saker på min pizza........................
 
 
 
 
 
 
                             Han bakade några baugetter när han ändå
 
                             var igång.......han är duktig faktiskt........nu
 
                              är han ute på promenad med Ludde och har
 
                              lämnat köket åt mig......så nu fortsätter jag.....
 
                              fortsättning följer................
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0