Fredag............

 
 
 
                                    Solen skiner och det är fredag....
 
 
 
 
 
 
                                 Oj vad god den falska kalvosten blev...
 
                                  på en sats blev det 3 folieformar......
 
                                  innan jag hade fått ut dom ur ungnen
 
                                  kom Fia och Lasse....så det blev fika
 
                                   och kalvost....och vi åt upp 1 1/2 form....
 
 
 
 
 
                               Jag kokte drottningsylt med stevia till mig....
 
 
 
 
 
                                Min kudde virkade jag färdig i går kväll....
 
                                nu ska det bara fästa lite trådar......
 
 
 
 
 
                                              Så ska jag göra ett par tofsar......
 
 
 
 
 
 
                                 Så där ja......då var det klar....och jag
 
                                 tror att jag ska ge bort den.....I dag ska
 
                                 jag putsa köksfönstret och hänga upp
 
                                 andra gardiner....sedan måste jag ha ett
 
                                 nytt virkprojekt.....jag får gå upp och leta
 
                                  på något nytt garn i mina gömmor.........
 
                                  Ha en bra fredag..................
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0