Trött Lördag..,..

 
 
 
                                        Annandag Jul.....Lördag.....
 
 
 
 
 
 
                                  Jag önskar att det hade kommit lite
 
                                   snö igår men nu kom det i kväll......
 
                                    Ella ville rulla sig i snön när hon 
 
                                     badade tunna................
 
 
 
 
 
 
                                 Ludde och matte har varit trötta i dag...
 
                                  jag har inte kommit ur morgonrocken...
 
 
 
 
 
                         
                                    Ludde ville ligga i våra sängar hela
 
                                     dagen....Goe fick lyfta ut honom för 
 
                                      att kissa........jag har också tillbringat
 
                                       den mesta tiden i sängen i dag........
 
                                        pulvermos och julköttbullar blev det
 
                                        till middag................men i morgon bitti
 
                                         blir det kläder på direkt på morgonen
 
                                         och en Luddepromenad.....( tror jag )....
 
 
 
                                  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0