Torsdag.............

 
 
 
                                          Hej det är torsdag kväll.....
 
 
 
 
 
 
                            Så här blev lussekatten som Anna ska
 
                            ta med sig till sitt jobb.....rätt fin tycker jag....
 
 
 
 
 
 
                                    Så här ser de äkta lussekatterna 
 
                                    ut som jag har bakat i dag ....oj oj
 
                                    så goda de blev.......
 
 
 
 
 
 
                                    Även jag var ju tvungen att prova 
 
                                    ZEINAS recept med vanilkräm......
 
                                    jättegoda blev dom.....de kanske
 
                                    inte blev så vackra men för att vara
 
                                    den första gången jag bakade dom så
 
                                     är jag nöjd...................
 
 
 
 
 
 
                                    Eftersom Ragnar kommer strax efter sex 
 
                                    så drog jag igång tidigt idag med dagens
 
                                     första rätt...............
 
 
 
 
 
 
                                      Det blev ett gäng Småländska små
 
                                      fina kroppkakor.........................
 
 
                                      Nu är jag trött så det blir att gå och 
 
                                      vila en stund innan jag gör färdigt mina
 
                                      lussekatter.....................
 
 
 
 
                              

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0