Söndag den 2:a Advent.....

 
 
 
 
 
                        GodMorgon denna söndag och
 
                         2:a Advent..........
 
 
 
 
 
 
                            Lille Ragnar har fått tag på ett ben som
 
                            är nästan lika stort som honom....Ludde
 
                            som är ägare till benet bryr sig inte ett dugg...
 
                            Nästa vecka ska vi ha Ragnar tis...ons och tors-
 
                            dag.....så i morgon förmiddag ska vi passa på
 
                            att åka och handla på Willys och då ska jag
 
                            försöka få med så mycket som möjligt av det
 
                            som behövs till Jul.....................
 
 
 
 
 
 
                             Nu bryr jag mig inte om vad Anders Tegnell
 
                             säger om munskydd....i morgon åker det på
 
                             varsitt till Goe och mej......när vi ska handla..........
 
 
 
 
 
 
                                Jag har fått lite ont i magen och är rädd
 
                                för att få ett skov av ulcerös kolit så nu är 
 
                                jag restriktiv vad jag äter för jag vill absolut
 
                                inte ha ett skov till Jul och äta en massa cortison
 
                                som jag blir speedad av så att jag inte kan sova....
 
                                och jag tycker jag känner mig piggare bara av att
 
                                utesluta viss mat och dryck.........så nu håller jag
 
                                tummarna .....men nu ska jag fortsätta med att
 
                                lägga på lite Juldukar.....Ha en bra söndag..........
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0