Tisdag

 
 
 
 
                       Det är tisdag och Goe
 
                       ska jobba halva dagen....
 
 
 
 
 
 
                               Han jobbade halva dagen i går också....
 
                                sedan blev det trädgårdsarbete innan
 
                                 det efterlängtade regnet kom.....i dag
 
                                  har det kommit lite snöblask.......själv
 
                                  stekte jag en laddning plättar och åkte 
 
                                  in och lämnade till barnbarnen.....I dag
 
                                  har jag haft ett facetime samtal med Theo
 
                                  och grattat honom på namnsdagen........
 
 
 
 
 
 
                                    Varma mackor och en kall blev det
 
                                     till kvällsmat i går kväll.....och jag blev
 
                                     så himla mätt efter det att jag föll i koma-
 
                                     sömn i soffan.....Goe väckte mig när det
 
                                      var dags att gå och lägga sig....och jag 
 
                                       somnade även då som en stock....så i dag
 
                                       känner jag mig utsövd och pigg.....Ha en 
 
                                       bra tisdag.....
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0