Söndag...

 
                 
                       God Morgon........
 
      
            Morgon promenaden med Ludde  
 
            gick klockan 06.45 till Bergavallen
 
            ingen blåst men lite molnigt...........
 
 
 
 
 
 
                         Gårdagens middag njöt vi av i kuvösen.....
 
 
 
 
 
                       Även Ludde tyckte det var skönt.......
 
 
 
 
 
 
                                Där rök körsbärsträdet.....
 
 
 
 
 
 
                           Själv satt jag i kuvösen och virkade.....
 
                            samtidigt som jag tittade på Goe när
 
                            han sågade.........mycket rutor blir det....
 
 
 
 
 
 
                      
                                     Inte vet jag vad det ska bli.....men står
 
                                     jag inte vid spisen så måste jag ha något
 
                                     att göra så då blir det virkning............
 
 
 
 
 
 
                        Jodå jag fick fram lite påsksaker till slut......
 
                         Vi har ju varit ute med husbilen de flesta
 
                          Påskarna och då har det inte blivit så mycket
 
                           pyntande hemma......men i år blir det troligen
 
                           inget åkande......så därför kom det fram en och
 
                            annan tupp..............
 
 
 
 
 
 
                            Nu blir det en sväng ut i skogen för att
 
                            plocka lite björkris.......Ha en bra söndag....
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0