Söndag...........

 
 
 
 
                                                        God Kväll söndag.........
 
 
                             Åh vad jag saknar att inte få träffa de små barn-
 
                             barnen......................
 
 
 
 
 
 
                                   Men i morgon ska jag nog steka lite
 
                                   plättar......Theo frågar varje gång om 
 
                                   jag har några plättar.........
 
 
 
 
 
 
                                          Gårdagens middag blev potatis-
 
                                           gratäng och stekta fläskfile skivor.....
 
                                            jag provade att ha hälften grädde 
 
                                            och hälften kokosmjölk i gratängen
 
                                            och den blev väldigt kräming och god......
 
 
 
 
 
 
                               Dagens middag blev syrliga isterband
 
                               med potatis och sås......såå gott.............
 
 
 
 
 
 
                                 Goe har köpt ett kylskåp på Blocket
 
                                  i dag.... som vi var i Sköllersta och hämtade....
 
 
 
 
 
 
                              Det är bra att ha ett extra kylskåp i
 
                               garaget....vi har också ett extra frys-
 
                                skåp där ute...................
 
 
 
 
 
 
                               Ett par kartor med ägg....lite dricka och
 
                                Goes egen gjorda öl hamnade där....kan
 
                                vara gott med en kall öl vid poolkanten i
 
                                sommar..................
 
 
                                Nu kära vänner ska jag spela Bingo-Lotto.....
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0