Söndag............

 
 
 
 
                                God Morgon denna härliga söndag.....
 
 
                                 Det var så skönt när vi tog Ludde 
 
                                  promenaden strax efter sju i morse
 
                                  det var alldeles stilla..................
 
 
 
 
 
 
                               I dag tänkte jag äta blodpudding till
 
                                frukost.....eller radhusbiff som Goe 
 
                                kallar det för...............
 
 
 
 
 
 
                                                    Sockerfri.....
 
 
 
 
 
 
                               Jag bara älskar blodapelsin juice.....
 
                                fast det dricker jag bara när mitt blod-
 
                                socker är lågt......och det var det i 
 
                                morse....4,4.....då kostade jag på mig
 
                                ett glas......åh så gott.........................
 
 
 
 
 
 
                                Sockerfri blodpudding och sockerfri
 
                                lingonsylt med några äppelklyftor....
 
                                ja så såg min frukost ut i dag.......
 
 
                                Det är så varmt och skönt ute på 
 
                                 altan så nu tänker jag gå ut och sätta
 
                                 mig där med en kopp kaffe..................
 
 
 
 
                                 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0