Onsdag.....

 
 
 
                                     God Kväll Onsdag......
 
 
 
 
 
 
                                Det blev inget jobbande för Goe denna
 
                                 veckan......han tog semester.....han hade
 
                                 annat som var roligare att göra..............
 
 
 
 
 
 
                                 Själv satte jag en bröddeg.....
 
 
 
 
 
 
                              Så god Skogaholms limpa...............
 
 
 
 
 
 
                             Jag skalade potatis och skar dom......
 
 
 
 
 
 
                                  Sedan friterade jag dom.......
 
 
 
 
 
 
                                    De ska friteras två gånger......men en del
 
                                     friterade jag bara en gång för jag tänker
 
                                     frysa ner en del och då friterar jag dom
 
                                     när de tinat.......................
 
 
 
 
 
 
                              Doppade dem i ketchup.....gott.......
 
 
                              På eftermiddagen åkte vi ner till
 
                              kyrkogården för att sätta lite blommor......
 
 
                               Nu blir det småkockarna innan sängen
 
                                för Goe är muck i kroppen.....kropps--
 
                                arbete är jobbigt när man inte är van......
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0