Lunch............

 
 
 
                                    Snart kommer alla gula maskrosor....
 
                                     då ska jag plocka.........
 
 
 
 
 
 
                            Jag ska nämligen göra 
 
                            maskros honung......
 
                             för maskrosor lär det ju
 
                             finnas......
 
 
 
 
 
 
                              Det fick bli en snabblunch för mig
 
                              i dag då jag bara hade 3,7 i blod-
 
                              socker....då gäller det att få i sig
 
                              något snabbt.....men jag gillar ärt-
 
                              soppa så det gick bra...........nu ska
 
                              jag lägga mig i solstolen igen......
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0