Lördag...........

 
 
 
                            Hej På Er...det är lördag......
 
 
 
 
 
                              Nu är surdegen färdig jäst ....jag hade i
 
                              lite aprikoser för sötmans skull..............
 
 
 
 
 
 
                                  Nu ska jag sätta in bakstenen i ugnen
 
                                   och sätta upp den till 250 grader........
 
 
 
 
 
 
                                      Helt ok....fast jag skulle vilja att
 
                                       de jäste lite mera på höjden......
 
 
 
 
 
                           Jag har även kokat ihop en jordnötssås......
 
 
 
 
 
 
                                 Det blev en ute grillad karre med jord-
 
                                  nötssås och ris......jättegott............😍
 
 
 
 
 
 
                                     Goe jobbar på poolen.....synd att det är 
 
                                      kallt ute.....fast här sitter han i t-shirt......
 
 
 
                                      Nu är det uppdiskat och klart i köket så
 
                                       nu blir det nog lite virkning............
 
                                        Ha det gott.................😍
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0