Eftermiddag............

  
 
 
                                         Söndag eftermiddag......
 
 
                             Erik och Jennifer kom hem på en fika....vi satt
 
                             i kuvösen för ute blåser det som bara den..........
 
 
 
 
 
 
                                     Dagens middag blev ankbröstfile.......
 
 
 
 
 
 
                            Anka......blomkålsmos....rödvinssås
 
                            och gröna bönor.......så gott......och
 
                            ingen tung mat som man blir sänkt av........
 
 
 
 
 
 
                           La'    ut lite virkade rutor för att kolla
 
                           om jag skulle försöka få ihop det till
 
                            en sjal....men det blir nog en liten
 
                            filt till husbilen som Ludde kan ligga 
 
                            på..............Nu tar Goe disken och jag
 
                            ska sätta mig i soffan och virka några
 
                             rutot ...sedan ska jag spela Bingo-Lotto....
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0