Eftermiddag....

 
 
 
 
                                     Hej Goa Vänner........
 
 
                           Fia och Lasse kom på eftermiddagen och
 
                            vi satt ute på altan.....under parasollet för 
 
                             solen brände på.....och jag låg ju i solstolen
 
                             på förmiddagen så nu bränner det i ansiktet............
 
 
 
 
 
 
                                      Här satt jag och slappade på förmiddagen...
 
                                       i baddräkten.............
 
 
 
 
 
 
                                    Jag har planterat ut min ramslök som
 
                                     Erik och Jennifer  köpte åt mig......
 
 
 
 
 
 
                                         Goe jobbar med poolen......
 
 
 
 
 
 
                                    I dag blev det panko panerad fisk med
 
                                     dill och citronsås.....så gott......naturligtvis
 
                                     åt vi ute under parasollet.....så skönt...........
 
 
 
                                     Nu ska jag gå och smörja in mitt blossande
 
                                      ansikte.......och det blir nog lite mera solande
 
                                       i morgon för värmen ska hålla i sig......
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0