Tisdag

 
 
 
                                       God Morgon Tisdag........
 
 
                             För mig är det fortfarande morgon ....jag
 
                             går fortfarande och skrotar i morgonrocken
 
                             det är Goe's jobbardag och när han åkte in
 
                             till Örebro och jag gick och la mig och satte
 
                             på nyhetsmorgon och löste korsord i sängen...
 
 
 
 
 
                                 Min frukost bestod idag av två knäcke-
 
                                 mackor med bregott och tomatskivor med
 
                                 mitt goda ört kryddade salt på....och en
 
                                 kopp kaffe.............I dag ska jag göra ett
 
                                 nytt recept på köttbullar....receptet kommer
 
                                 från en känd krog och har varit hemlig i
 
                                 många år.....men blir de goda så ska jag
 
                                 lägga ut receptet här......nu är det dags
 
                                 att bädda och klä sig....sedan blir det att
 
                                 rulla köttbullar......
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0