Söndag.......

 
 
                                           Morgonpromenade i dag söndag
 
                                           var dimmig och 9 grader...............
 
 
 
 
 
 
                                    Men där bakom dimman ser vi en sol....
 
                                    och det blev ju en kanon dag.....men Goe
 
                                    och jag har stått vid spisen hela dagen....en
 
                                    4 liters gryta med chili con carne gjorde Goe....
 
                                    själv gjorde jag en Asiatisk gryta och en Porter
 
                                    stek.....så nu finns det mat att ta med i husbilen...
 
                                    Fia och Lasse kom och fikade på förmiddagen...
 
                              
 
 
                            Erik och jennifer var hemma en sväng
 
                            igår .....till kvällen blev det en ägg och
 
                            räksallad.....I morgon blir det en jobbar-
 
                            dag för Goe och själv ska jag gå till Ida
 
                            och klippa mig.......
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0