Lördag.........

 
 
 
                                  Det är lördag kväll och vi kom hem klockan
 
                                  11 på förmiddagen.....jag var inne på loppiset
 
                                  innan vi åkte från Kristinehamn.......
 
 
 
 
 
 
                                    Jag är så himla trött.....så det blir
 
                                    snart sängen för mig.....jag orkar
 
                                    inte med husbilslivet så här på hösten...
 
 
                                    Vi var hemma hos svärmor en sväng
 
                                    för jag hade köpt henne ett par byxor
 
                                    och ett nattlinne på marken.......
 
 
 
 
 
                     På tisdag är det dags igen.......
 
 
 
 
 
                                   Lite suddig bild med jag har kokat
 
                                   fläskben till kålsoppan och gjorde
 
                                   extra mycket buljong för jag ska göra
 
                                   rotmos till veckan.....och vilken buljong
 
                                   jag fick till .......den blev så himla god.........
 
 
                                   Det är hockey kväll för Goe själv ska jag
 
                                   titta på klassfesten.....förhoppningsvis är
 
                                  jag vaken under hela programmet.....och
 
                                  i morgon tänker jag ta sovmorgon.........
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0