Kväll.......

 
 
 
                                               Godkväll Måndag......
 
 
                           Jag har planterat om alla mina 16 vita Pelargoner
 
                            och satt in dem i garaget.....sedan Goe har breddat
 
                            mina fönsterhyllor så att alla får plats.....han har även
 
                            hängt upp lysrör så att de ska få lite mera ljus nu när
 
                            börjar mörkna ute................
 
 
 
 
 
 
                                 Lagade min favoriträtt i dag....Lammhults
 
                                 syrliga Isterband....så himla gott.....
 
                                 I morgon har Goe en jobbardag så då
 
                                 får vi se vad jag hittar på...............
 
                                 Nu blir det snart God Natt........
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0