I dag har anita namnsdag....

 
 
 
                                           Godmorgon måndag ......
 
                            I dag har Anita namnsdag....och det är ju
 
                            jag..................🤗
 
 
 
 
 
                                Goe har en jobbardag i dag så Ludde
 
                                promenaden blev redan 05.30....oj vad
 
                                mörkt det var....nu är det dags för reflex
 
                                kläder....regnigt var det också........
 
 
 
 
 
                                   Ljusslingorna var tända i två träd
 
                                    på torget.....och i tidningen läser
 
                                    jag att det är dags att beställa Jul-
 
                                    bord......fy sjutton jag vill ha Britt-
 
                                    sommar nu............
 
 
 
 
 
                                    I kuvösen blommar min Morsdags blomma
 
                                    så fint......strykbrädan är framme och mangeln
 
                                    rullar på i tvättstugan.....så ska det förberedas
 
                                    med kläder till begravningen på onsdag......
 
                                    usch det blir en tung dag.......hoppas ni får en
 
                                    bra måndag.................
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0