Vilken lycka när man hittar badskor....

 
 
 
                          Jo jag kom till tvättstugen men inte sjutton
 
                          har jag fällt upp någon strykbräda ännu......
 
                          jag skulle ställa in lite blomkrukor i ett skåp...
 
                         och då fick jag se en påse som var undanstoppad...
 
                         med våra badskor i som vi köpte när vi skulle åka
 
                         till Kroatien 2007......och vi använde dom nog några
 
                         gånger för det är lite stenigt.....så i våras innan hus-
 
                         bils åkandet körde igång letade jag efter dom för på
 
                         västkusten är det ju hala klippor....så då tänkte jag
 
                         att de skulle vara bra att ha....men vi konstaterade
 
                         att vi hade nog kastat dom....så i dag när jag hittade
 
                         dom blev jag väldigt glad....så nu åker de direkt ut
 
                         i husbilsgaraget.....så de är med när vi kommer till
 
                         hala klippor eller stenig havsbotten......😍 😹
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0