Trött tisdag...........

 
 
 
                                            Det är tisdag Goa Vänner.....
 
 
                           Det är Goe's jobbardag....jag har precis
 
                           ätit frukost och blodsockret sköt i höjden...
 
                           så just nu är jag trött.....men jag ska upp
 
                           på övervåningen och putsa fönster men
 
                           först ska jag ta en Ludde promenad i blåsten
 
                           just nu skiner solen och det är ju skönt men
 
                           den skiner just på de fönsterna som jag ska
 
                           putsa......så därför får jag vänta ett tag......
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0