Tisdag och Sannamarken

 
 
                       
                                                    God kväll...Tisdag.....
 
 
                               Vi var tidigt inne i stan i dag eftersom vi
 
                                vi skulle lämna in husbilen klockan sju...
 
                                och så skulle vi handla på willys men efter-
 
                                som de inte öppnade förrens klockan 8
 
                                 drog vi till Bauhaus .....och där hade de
 
                                 klätt granen.....................
 
 
 
 
 
                                       Så hämtade vi hem denna lilla goding....
 
 
 
 
 
                                  Haha.....så tokigt det kan bli.......
 
 
 
 
 
                                      Pippi Långstrump på tv:n......
 
 
 
 
 
                                                                  Plätt ätande.............
 
 
 
 
 
 
                                            Ny månad i almanackan...oktober..............
 
 
 
 
 
 
                                         Så kom då fina Ella och Theo blev
 
                                         så glad......det blev många kramar.....
 
 
 
 
 
                                     En bil blev det på sannamarken till Theo.........
 
 
 
 
 
 
                                         Tog in mina blommor från uterummet
 
                                          det kanske blir frost i natt.....................
 
 
 
 
 
                                Jag tittade på friidrott och Ludde brydde
 
                                sig inte ett dugg om att jag hejade och
 
                                skrek.....han sov så gott bredvid mig.......
 
 
                                 Blodsockerprovet nu i kväll när jag
 
                                 skulle lägga mig var 3,7........och då
 
                                 får jag ta mig ett glas juice.....som jag
 
                                 tycker är så gott.................men nu är
 
                                 det god natt efter en lång dag..............
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0