söndag.....

 
 
 
                                                   Söndag förmiddag.....
 
 
                              Solen skiner från en blå himmel....i dag ska
 
                              jag nog få till ett fönster som ska bli putsat....
 
                              Goe håller på med resterna efter äppelträdet...
 
                              han var nyss inne och tog en fika med en tårt-
 
                              bit......Ludde promenaden gjorde vi vid 07 i dag
 
                              så det blev en tidig frukost.......
 
 
 
 
 
 
                             Jag har börjat att slå in lite julklappar...köpte
 
                             lite saker när vi var på Ullared....och så måste
 
                             jag skriva upp vad det är jag slår in annars
 
                             har jag glömt vad det är jag köpt.............Nu
 
                             ska jag ta hand om mina blommor .....
 
                             Ha det gott..............
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0