Söndag.......

 
 
                                                    Söndag......
 
 
                              Vaknade klockan 04 av att det ösregnade
 
                              ute......och inte kunde jag somna om.....så
 
                              jag låg och läste i en timma...Goe var också
 
                              vaken...men sedan somnade vi gott och sov
 
                              vi till 07.30.....för då ville Ludde ut på morgon-
 
                              promenaden....
 
 
                             Det har gått en månad sedan jag installerade
 
                             Health i min telefon....och på en månad har jag
 
                             gått lite drygt 15 mil.....det är bra tycker jag.....
 
 
                            På förmiddagen i dag blir det att åka till svärmor
 
                            och plocka undan  hennes trädgårdsmöbler
 
                            och klippa ner några buskar......nu blir det lite
 
                            frukost...........................
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0