Restaurang.....

     
 
                 Godmorgon Lördag........
 
 
       Tidig morgon...Goe har varit ute med
 
       Ludde....jag stannade i husbilen för
 
       regnet öser ner........så jag lyssnar på
 
       Christer och ring så spelar vi...........
 
 
 
 
 
                               I går gjorde vi stan och storhandlade...
 
                              alla fyra fick klädpåsar med oss hem 
 
                              även en julklapp till Ella fick jag tag på....
 
 
 
 
 
 
                                    Två "glada" gubbar som väntar på mat
 
                                    det var tänkt att vi skulle gå upp på stan
 
                                    och äta lite på kvällen men då hade det tagit
 
                                     i och regna så det fick bli taxi både dit och
 
                                     hem.....jag tror restaurangen hette The King.....
 
 
 
 
 
                             
                                     Jag åt bbq ribs.....men de var så heta
 
                                      så grönpepparsåsen kände jag inte vad
 
                                      den smakade.....men goda pommes var
 
                                       det.........
 
 
 
 
 
 
                                    Goe åt ryggbiff och den var han 
 
                                    helnöjd med.....................
 
 
 
 
 
 
                                 Vi drack öl till maten.....
 
                                 Goe tog en Ipa...............
 
 
 
 
 
 
                                 Jag tog min favorit.......
 
 
 
 
 
 
                             Irish Coffee......blev det till " efterrätt"......
 
 
                           Det har varit en trevlig helg i Motala men
 
                           i dag åker vi hem.....men först frukost.....
 
                           Ha en bra lördag.............
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0