onsdag kväll....

 
 
 
                                        God kväll gott folk.....
 
                            Nu har Morsdags blomman fått flytta in i rummet.....
 
                            Goe visste vad han skulle ha för färg och väv så
 
                            det var snabba ryck inne i stan i dag.....så det har
 
                            inte blivit så många steg på räknaren i dag....någon
 
                            Ludde promenad har jag inte varit med på i dag och
 
                            Ludde gillar ju inte regn så det har blivit lite snabbt
 
                            ut och göra det han ska och så in igen..........
 
 
 
 
 
                                   Vad blir det till mat i dag ...måntro......
 
 
 
 
 
                                 Jo det blev rotmos och fläskkorv
 
                                  och så hade jag lite kött kvar sedan
 
                                  jag kokte fläskben till kålsoppan....gott.....
 
 
 
 
 
 
                              På fredag ska vi festa till det med paj.......
 
 
 
 
 
 
                           Nämligen kantarell och skinkpaj......jag är
 
                           ju inte så förtjust i kantareller men jag gillar
 
                           ju paj .....så vi får se om den blir godkänd....
 
                           jag vet i allafall att Goe gillar allt med kantareller
 
                           så den lär gå åt.........
 
                          I kväll blir det ingen friidrott......utan nu får det bli
 
                          att titta på 4:an från och med nu...................
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0