Onsdag kväll...........

 
 
 
                                Onsdag kväll......
 
 
                   I dag har jag strukit upp all min tvätt med
 
                   nya strykjärnet.....och det järnet verkar
 
                   bra för det blev väldigt slätt och fint...så
 
                   har jag manglat mina dukar som brukar
 
                   bli kvar........
 
 
 
 
 
                            Kokte även bruna bönor i dag och till det
 
                            åt vi stekt fläsk.....så gott.......innan jag sätter
 
                            mig framför tv:n har jag lite disk som ska klaras
 
                            av.......I morgon kära vänner drar vi till badhuset
 
                            i Kumla för att simma.......Ha det.........................
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0