Ny vecka...måndag....

 
 
 
                               Det är måndag och ny vecka.......
 
 
                      I natt har jag sovit som en kratta....Ludde har varit
 
                      orolig så från 03.20 till 06.30 sov jag inte mycket...
 
                      så morgonpromenaden med Ludde hoppade jag över....
 
 
 
 
 
                                   I går eftermiddag åkte vi till Berga
 
                                  gård för att köpa ägg....och då fick
 
                                  denna följa med hem..................
 
 
 
 
 
 
                                 Den här ostkakan smakade precis som den
 
                                 som mamma gjorde....jättegod var den.....
 
                                 och till den åt vi Brunnebyns körsbärssylt....
 
                                 vi skippade grädden.........
 
 
 
 
 
                                 Vad blir det till söndagsmiddag ?...
 
 
 
 
 
                                    Jo det blev en god pyttipanna............
 
 
 
 
 
                            På kvällen drog jag ut en Bingolott....men
 
                            turen var inte med mig så det var ju lite
 
                            bortkastade 100 kr....men det var väldigt
 
                            länge sedan jag spelade................
 
 
                            Nu ska jag äta frukost sedan åker nog
 
                            assistenten fram.....Ha det gott......
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0