Motionssim.....

 
 
                                                 Torsdag................
 
 
                               Ja då var det första motionssimmet gjort...
 
                               Herre min Je....hahah....det var gamla tanter
 
                               säkert 15 år ärldre än jag som forsade fram
 
                               i simglasögon och vatten flaska på basäng-
 
                               kanten......och de stannade inte och vilade
 
                               efter 50 meter som Goe och jag gjorde......
 
 
 
 
 
 
                                Goe simmade 500 meter och jag 300 meter
 
                                sedan sa både nacken och ryggen ifrån...men
 
                                jag är glad att jag klarade 300 meter....sedan
 
                                hade jag lite vattengympa för mig själv och det
 
                                mjukade upp både ryggen och nacken..........
 
                                Första gången är alltid värst så nu kan det bara
 
                                bli bättre och bättre.....torsdagar blir vår baddag....
 
                                Nu blir det lite rester från gårdagen....bruna bönor
 
                                och fläsk...............Ha det bra.........
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0