Måndag.......

 
 
 
                  Då var det måndag igen........
 
 
             Lite sovmorgon fick vi i dag...Ludde
 
             väckte oss 06.45 då tyckte han att
 
             vi hade sovit färdigt....jag var trött
 
             så jag skippade morgon promenaden
 
 
 
 
 
 
 
                           Goe och jag har bestämt oss för att
 
                           simma en gång i veckan i höst....han
 
                           har ju ont i en axel så han ska försöka
 
                           få upp rörligheten i den med simmning..
 
                           och jag har ju min rygg och nacke som
 
                           behövs mjukas upp....ska bara hitta en
 
                           app som registrerar simmning....men jag
 
                           får nog köpa mig ett armband som jag
 
                           kan ha på mig när jag simmar.....
 
 
                          Nu kära vänner skriker tvättstugan att jag
 
                          ska ställa mig vid strykbrädan....så det får
 
                          bli så...............Ha det gott.........
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0