Makaronpudding...

 
 
 
                                           Godkväll....vänner...........
 
                      
                                  Oj vad gott det blev med en liten tårtbit...........
 
 
 
 
 
 
                                          Gick och la' mig en stund men
 
                                          blev så sugen på makaronpudding
 
                                          så det var bara att sätta igång.........
 
 
 
 
 
 
                                      Den var lagom färdig när Goe och
 
                                      Daniel kom hem från hockeyn......
 
                                      så nu är halva puddingen upp-
 
                                      äten.........................
 
 
 
 
 
                                       Goe har ketchup på sin och jag
 
                                        har chilisås på min..........och
 
                                        gott var det....nu ska jag ta hand
 
                                        om disken sedan blir det tv:n resten
 
                                        av kvällen...............
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0