Kväll..............

 
 
 
 
                                                                Hej på Er........
 
 
                              Jag har varit trött i dag....är det höst tröttheten
 
                               jag har drabbats av....eller kan det vara att jag
 
                               sov dåligt i natt..........
 
 
 
 
 
 
                             Förmiddagen gick bra......jag körde igång med
 
                             att baka grötfrallor....samma deg som jag gör
 
                             tekakor av....men i dag blev det frallor..........
 
 
 
 
           
 
                                De blev bra.....jag gillar ju vallmofrön på.......  
 
 
 
 
        
 
                                     I dag fick vi hem heltäckningsmattan
 
                                     och Goe's pappa var mattläggare så
 
                                     det går i generna att kunna lägga in
 
                                     mattan själv......och det blev jättebra..... 
 
 
 
 
 
 
                                      Dagens middag blev Chili con carne
 
                                      med nybakat bröd till.............
 
 
 
 
 
 
                               Det här blev kvällsmat.....tänk att nybakat
 
                               bröd kan vara så gott....med mögelost på
 
                               och en god kopp te till..................
 
                              Nu blir det lite tv tittande innan jag tar kväller
 
                              Goe ska inte jobba i morgon....han har andra
 
                              åtagande så han jobbar på onsdag i stället.....
 
                              Ha det bra............
 
 
       
                               
 
                      

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0