hemma

 
 
                                    Hemma.......
 
 
 
 
 
 
                                   Regnet smattrade på husbilstaket när
 
                                   vi vakanade i morse....och det var svårt
 
                                   att få upp Ludde från min varma säng....
 
                                   och ut på morgon promenaden............
 
 
 
 
 
 
                          Oj vad trött jag är ....men jag ska försöka hålla
 
                           ut.....höll på att somna på köksstolen många
 
                           gånger i kväll..............men ska försöka titta
 
                            färdigt på Så mycket bättre.....och jag hoppas
 
                            verkligen att jag får sova hela natten och den
 
                            extra timman vi får.............Erik och Jennifer 
 
                            kom hem och fikade på eftermiddagen.......
 
                            snart blir det natti natti....................
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0