HELG...........

 
 
 
                                   Oj...redan fredag kväll......den
 
                                   här veckan har gått i en rasande
 
                                   fart........jag har ju inte haft tid att
 
                                   blogga ordentligt.................
 
 
 
 
 
 
                                        Pappa skulle fyllt år denna vecka
 
                                        om han hade levt...............
 
 
 
 
 
                             Ludde brukar aldrig hoppa upp i
 
                             några möbler....men här håller han
 
                             på att gömma ett ben som han fått......
 
 
 
 
 
                          Har ett sängöverkast med denna stjärna
 
                          men behöver förlänga det några decimeter....
 
                          och eftersom jag inte har något mönster
 
                          så jag måste försöka virka efter en bild.....
 
 
 
 
 
                                        Kantarell paj......jag tycker inte om
 
                                        kantareller men tänkte att jag kanske
 
                                        skulle kunna gilla det i en paj.......men
 
                                        tyvärr....det gick inte att äta..........nu
 
                                        får Goe äta... och i morgon kommer
 
                                        pojkarna med respektive hem så då
 
                                        hoppas jag att de tycker om den.......
 
 
 
 
 
 
                                       Jag har kokat nytt spad till kräftorna
 
                                       som jag ska bjuda på i morgon kväll......
 
 
                                       10000 steg blev det i dag...men så har
 
                                       jag gått mycket.....jag har öven sytt upp
 
                                       och hängt upp nya gardiner i stora rummet
 
                                      varit till Blomsterlandet och köpt nya blommor...
 
                                      Goe och jag drog även iväg till Marieberg och
 
                                      köpte oss var sitt par höstkängor....det är
 
                                      lite kallt att ta Ludde promenaden i foppa-
 
                                      tofflor vid 6- tiden på morgonen i 2 plusgrader...
 
 
                                     Nu tar vi fredagkväll.....för i morgon ska jag för-
 
                                     bereda för en skaldjursafton och så ska barn-
 
                                     barnen ligga kvar.............härligt................
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0